Galaxy1982
Galaxy1982
نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار ... چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم


4 آهنگ زیبا از جهان


رفتم که رفتم

 

(با صدای جهان قشقایی)

از برت دامن کشان، رفتم اي نامهربــــــــــــــان!

از من آزرده دل، کي دگر بيني نشـــان؟

رفتم که رفتم! رفتم که رفتــم!



از من ديوانه بگذر! بگذر اي جانـــــــــانه بگــذر!

هر چه بودي، هر چه بودم بي خبــــــــر،

رفتم که رفتم! رفتم که رفتـم!



شمع بزم ديگران شو، جام دست اين و آن شو

هر چه بودي، هر چه بودم ناگهـــــــــــان

رفتم که رفتم! رفتم که رفتـم!



دانلودبا لینک مستقیم

دانلود با لینک غیر مستقیم

عاشق شدن فایده نداره

(با صداي جهان قشقایی)

ديگه عاشق شدن ناز کشيدن
فايده نداره نداره


ديگه دنبال آهو دويدن
فايده نداره نداره


وقتي اي دل به گيسوي پريشون مي رسي
خودتو نگه دار


وقتي اي دل به چشمون غزل خون مي رسي
خودتو نگه دار خودتو نگه دار


ديگه عاشق شدن ناز کشيدن
فايده نداره نداره


ديگه دنبال آهو دويدن
فايده نداره نداره


اي دل ديگه بال و پر نداري
داري پير ميشي و خبر نداري


اي دل ديگه بال و پر نداري
داري پير ميشي و خبر نداري


وقتي اي دل به گيسوي پريشون مي رسي
خودتو نگه دار


وقتي اي دل به چشمون غزل خون مي رسي
خودتو نگه دار خودتو نگه دار


ديگه عاشق شدن ناز کشيدن
فايده نداره نداره


ديگه دنبال آهو دوين
فايده نداره نداره


اي دل ديگه بال و پر نداري
داري پير ميشي و خبر نداري


اي دل ديگه بال و پر نداري
داري پير ميشي و خبر نداري


وقتي اي دل به گيسوي پريشون مي رسي
خودتو نگه دار


وقتي اي دل به چشمون غزل خون مي رسي
خودتو نگه دار خودتو نگه دار


ديگه عاشق شدن ناز کشيدن
فايده نداره نداره


ديگه دنبال آهو دويدن
فايده نداره نداره

دانلودبا لینک مستقیم

دانلود با لینک غیر مستقیم

حس میکنم

(با صدای جهان قشقایی)

حس مي کنم ديگه دوستم نداري
حس مي کنم زياديه وجودم
چرا به اين زودي ازم بريدي
من که گل سر سبد تو بودم

حس مي کنم تو اين روزا نمي خوايي
يه لحظه هم حتي منو ببيني
کاش مي دونستم عشق ديروز من
فردا که شد تو با کي همنشيني

دوستم نداري مي دونم دوستم نداري
اما تو چشمات مي خونم که بي قراري
خدا کنه که برگردي تو پيشم
بدون تو من ديوونه ميشم

دوستم نداري مي دونم دوستم نداري
اما تو چشمات مي خونم که بي قراري
خدا کنه که برگردي تو پيشم
بدون تو من ديوونه ميشم

حس مي کنم حضور من کنارت
باعث دل خستگي تو باشه
شايد سفر رفتن من يه فصل
تازه اي از زندگي تو باشه

حس مي کنم بايد از اينجا برم
جايي که هيشکي راهش و بلد نيست
بايد برم که قدرمو بدوني
يه مدتي تنهات بموني بد نيست

حس مي کنم ديگه دوستم نداري
حس مي کنم زياديه وجودم
چرا به اين زودي ازم بريدي
من که گل سر سبد تو بودم

دوستم نداري مي دونم دوستم نداري
اما تو چشمات مي خونم که بي قراري
خدا کنه که برگردي تو پيشم
بدون تو من ديوونه ميشم

دوستم نداري مي دونم دوستم نداري
اما تو چشمات مي خونم که بي قراري
خدا کنه که برگردي تو پيشم
بدون تو من ديوونه ميشم

 

دانلودبا لینک مستقیم

دانلود با لینک غیر مستقیم

 

چشمام به دره

(با صداي جهان قشقایی)

دو سه شبه که چشمام به دره    خدا کنه که خوابم نبره 

تو این قفس که زندون منه   دلم گرفته و منتظره

خدا کنه که خوابم نبره

می خوام که دل به دریا بزنم     یه سینه حرفو یکجا بزنم  

چرا کسی نمیگه به من      عشق و امیدم به کجا رفته 

شبها که یکه و تنها بمونم     با غصه هام تو دنیا بمونم

چرا نمیگه به من عشق و امیدم به کجا رفته

دو سه شبه که چشمام به دره    خدا کنه که خوابم نبره 

تو این قفس که زندون منه   دلم گرفته و منتظره

خدا کنه که خوابم نبره

فردا دوباره پاییز میشه باز  دلش زغصه لبریز میشه باز

ای آسمون بهش بگو پشیمون میشی     به سوز عاشقی قسم که دلخون میشب

دو سه شبه که چشمام به دره    خدا کنه که خوابم نبره 

تو این قفس که زندون منه   دلم گرفته و منتظره

خدا کنه که خوابم نبره

 

دانلود با لینک غیر مستقیم

 

 


نظرات شما عزیزان:

تازتارز
ساعت23:22---20 ارديبهشت 1393
خیلی بد است

شهره
ساعت14:15---30 آبان 1392
سلام من هم آهنگ های زنده یاد جهان رو دوست دارم و آهنگ عاش شدنش هم شنیده بودم اما نمی دونستم خودش خونده. از شنیدن لذت میبرم. ممنون
پاسخ: خواهش میکنم........


tara
ساعت13:44---3 مرداد 1392
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibod.

شادان
ساعت18:37---14 فروردين 1392
ممنون استفاده كردم خوشحال ميشم به وبم سر بزني

شادان
ساعت18:35---14 فروردين 1392
ممنون استفاده كردم خوشحال ميشم به وبم سر بزني

محمدرضا
ساعت10:52---7 فروردين 1392
عالی عالی عالی

سوگند
ساعت0:56---19 اسفند 1391
چرا پس آهنگ جهان دانلود نمیشه ؟؟؟؟پاسخ: یکی از لینکها مشکل داشت که درست شد.

سونا
ساعت15:38---13 اسفند 1391
سلام
مرسی من خیلی ترانه دیگه عاشق شدن رو دوست دارم. اینجا پیداش کردم
مرسیییییییییی


هانی
ساعت12:19---13 اسفند 1391
ممنون من خیلی اهنگ حس میکنم رو دوس دارم

ساعت21:06---7 اسفند 1391
سلام مرسی من خیلی ترانه دیگه عاشق شدن رو دوست دارم. اینجا پیداش کردم مرسیییییییییی

ye ashegh
ساعت15:57---27 دی 1391
merc...rouham aramesh gereft ba in 3 ahang...aroum shodam...khoda rahmat kone jahano...ashke mano dar avord...
پاسخ:آمین


saeid
ساعت15:26---27 دی 1391
خیلی ممنون عالی بود
پاسخ:سپاس


shohreh
ساعت4:49---20 دی 1391
مرسی عالی بودپاسخ:سپاس

نغمه
ساعت20:28---19 دی 1391
واقعا آهنگ های آقای جهان بسیییییییار زیبا هستند دستتون درد نکنه من که خودم خوندم خیلی لذت بردم. دوسسستتتتون دارم=پاسخ:ممنون از کامنتتون.......و موفق و پیروز باشید.

کوثر
ساعت23:55---8 دی 1391
خیلی زیبا بودن. موفق باشی

};-
پاسخ:ممنون و همچنین.


افشین
ساعت12:18---21 آبان 1391
با سلام.من نتونستم اهنگ حس میکنم رو دانلود کنم لطفا کمکم کنید.ممنون از لطف شما

افشین
ساعت12:17---21 آبان 1391
با سلام.من نتونستم اهنگ حس میکنم رو دانلود کنم لطفا کمکم کنید.ممنون از لطف شما

نگار
ساعت9:00---17 مهر 1391
سلام خسته نباشید ممنون از آهنگهای خوبی که گذاشتید امیدوارم همیشه موفق باشید.

زهرا
ساعت22:50---28 شهريور 1391

با شما هستم مسئول سایت!!!یه بار چک کنید ببینید چرا این آهنگه حس می کنم دانلود نمیشه!!!؟
همه مشکل داریم تو دانلود کردن!!‌


baran
ساعت15:02---19 مرداد 1391
ali bod mamnon

ملیکا
ساعت21:21---26 تير 1391
سلام دانلود نمیشه. اگه میشه اهنگ رفتم رو میخوام ممنون



پاسخ:لینک ها هیچ مشکلی ندارند.


عاطفه
ساعت17:27---26 دی 1390
دستتون درد نكنه

masi
ساعت19:09---28 ارديبهشت 1390
tashakor babat download

فیروزه
ساعت5:13---25 ارديبهشت 1390
من خود آهنگ رو دارم اما کد آهنگ رو میخوام تا رو وبلاگم بذارمش


چیکار کنم حالا؟


فیروزه
ساعت5:13---25 ارديبهشت 1390
من خود آهنگ رو دارم اما کد آهنگ رو میخوام تا رو وبلاگم بذارمش

چیکار کنم حالا؟


فیروزه
ساعت5:12---25 ارديبهشت 1390
من خود آهنگ رو دارم اما کد آهنگ رو میخوام تا رو وبلاگم بذارمش
چیکار کنم حالا؟


امير اصفهان
ساعت9:35---28 فروردين 1390
سلام مرسي .

خيلي دنبال آهنگ ديگه عاشق شدن ميگشتم اينجا پيداش كردم.موفق باشي

به وبلاگ منم بيا


فرهاد
ساعت17:27---21 دی 1389
لینک دانلود آهنگ حس میکنم جهان درست شد.

مریم
ساعت12:51---16 دی 1389
سلام.
من نتونستم دانلود کنم.آهنگ حس میکنم رو میخوام لطفا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب:,

|
 


امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد پسند شما قرار گیرد.
Galaxystar1982@Yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

---- G82 ----

 

ارديبهشت 1389

 

دانلود آلبوم مثلث با صدای علی لهراسبی
دو آلبوم فصل تازه و سلام آخر با صدای احسان خواجه امیری
4 آهنگ زیبا از جهان
دانلود فیلم و آهنگ کارتونهاي قديمي
دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود کلیپهایی جذاب از سریال امپراطور بادها
دانلود فول آلبوم حمید عسکری
دانلود آلبوم خدا نشناس و نامسلمون از علی عبد المالکی
مواد نگهدارنده چه بلایی به سر سلامتی ما می آورند
یادی از کارکنان شیرین نوین در سال 1386

 


 

 

 

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Galaxy1982 و آدرس galaxy1982.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عنوان لینک
رقص باران
حافظ مستانه
LIFE OF RILEY
بلاگ تخصصی کامپیوتر
خدمات بهینه سازی و ارتقا رتبه رایگان سایت
و خداوند محبت است
غم شیرین دریا
کانون زبان پردیس (شهرستان بوکان)
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 7302
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->